wtorek, 13 sierpnia 2013

Ćwicz z Mel B!!! Nie pożałujesz

Ćwicz z Mel B!!! Nie pożałujesz


Jakiś czas temu postanowiłam, że zacznę codziennie ćwiczyć żeby piękniej wyglądać, mieć zgrabne uda, pupę i brzuszek. Robiłam brzuszki, przysiady, nożyce, a nawet zaczęłam stosować aerobiczną 6 Weidera. Wszystkie te ćwiczenia bardzo szybko stawały się dla mnie monotonią. Po tygodniu się poddawałam.

To była dla mnie największa porażka. Nie potrafiłam wytrwać w tym co chcę osiągnąć. Wiedziałam, że jeśli chcę szybko schudnąć to muszę zacząć systematycznie ćwiczyć. Zaczęłam więc szukać ćwiczeń odchudzających odpowiednich dla mnie.

W moich poszukiwaniach kierowałam się pewnymi kryteriami. Chciałam, aby te ćwiczenia odchudzające nie były nudne, ale na wesoło. Żeby były łatwe do wykonania i jednocześnie na tyle ciężkie, aby można było poczuć pracę mięśni.

W końcu moje poszukiwania zakończyły się sukcesem. Zupełnie przypadkowo wpadłam na ćwiczenia Melanie Brown, w internecie znane jako ćwiczenia Mel B.

Pliki wideo z jej interwałowym treningiem odchudzającym są ogólno dostępne na popularnym serwisie YouTube.com  Każdy z filmików ma po około 10 minut. Tak więc, nie jest to zbyt długo jak na jeden dzień ćwiczeń. Bez problemu każdy może sobie pozwolić aby 10 minut dziennie poświęcić na ćwiczenia odchudzające. Nawet Ty!!! Tylko 10 minut dziennie, a twoje mięśnie powoli zaczną nabierać pięknych kształtów, a Ty zaczniesz zrzucać niepotrzebną Tobie tkankę tłuszczową.

Sama Melanie twierdzi, że żeby zdrowo schudnąć potrzeba 30% ćwiczeń i 70% diety. Zgadzam się z nią w 100%, ale od siebie dodałabym jeszcze te potrzebne 100% serca i motywacji. Bez tego nic się nie osiągnie.

Ja z Mel B ćwiczyłam codziennie przez tydzień i bardzo mi się podobały te ćwiczenia odchudzające.

Na każdym z filmików, które znalazłam na youtube, Melanie miała dobry humor i zachęcała aby dawać z siebie więcej. to mi się podobało.

W końcu się nie nudziłam tymi ćwiczeniami odchudzającymi. Mel B zawsze była zabawna, dzięki czemu zawsze do niej wracałam.

Melanie prowadzi swoje ćwiczenia w formie fitnesu, co jest niezwykle ułatwiające. Z Mel możesz ćwiczyć brzuch, nogi, pupę, ramiona, a nawet klatkę piersiową i plecy. Wszystkie te ćwiczenia są łatwe do wykonania i dobrze wpływają na sylwetkę.

Naprawdę czujesz, że ćwiczysz, czujesz że żyjesz. Mięśnie bolą, a to oznacza, że dobrze ćwiczysz i chudniesz. Spalasz kalorie i tłuszcz, a przede wszystkim modelujesz swoją sylwetkę. Ćwicz z Mel B, a zobaczysz, że Ci się to opłaci.

Dwa dni temu natknęłam się na pewne wydarzenie na Facebooku. Dotyczyło ono właśnie ćwiczeń z Mel B. Trwa ono 30 dni, podczas których codziennie wykonujesz serię ćwiczeń Melanie i co drugi dzień ćwiczenia Tiffany.

No ale oczywiście same ćwiczenia nie wystarczą. Dlatego też, do ćwiczeń, Mel dorzuca jeszcze porady co jeść a czego nie jeść. 

30 dni diety i ćwiczeń na pewno pomoże i mi i Tobie zrzucić parę kilogramów i dodatkowo ładnie wymodelować naszą sylwetkę. Wystarczy tylko wziąć się w garść.

Przecież niczego tak bardzo nie pragniesz jak seksownego wyglądu i żeby każdy w końcu przestał Ci wytykać, że o siebie nie dbasz, czy że jesteś gruby/-a. Koniec z tym!!!

Dołącz do wydarzenia i chudnij razem z innymi. Ja już to zrobiłam i od jutra czeka na mnie ostry trening.

Nie mam zamiaru się poddawać. W końcu chcę zaprezentować swojemu chłopakowi swoją nową, piękniejszą sylwetkę. Chcę zobaczyć jego reakcję jak wróci i mnie zobaczy. Wiem, że ten wysiłek jest tego wart.

Ty też znajdź sobie dobrą motywację i bierz się do roboty. Nie ma na co czekać!!!

Pod tym adresem znajdziesz więcej na temat ćwiczeń Mel B i wspomnianego wcześniej  przeze mnie wydarzenia na Facebooku  bezpośrednio dostępnego tutaj.

Ćwicz z Mel B razem ze mną, a gdy skończysz trening proszę podziel się ze mną swoim wynikiem w komentarzu. Ja swój wynik również przedstawię.
Powodzenia!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz