sobota, 10 sierpnia 2013

Jak zdrowo schudnąć bez efektu jojo

Jak zdrowo schudnąć bez efektu jojo

Witam Cię serdecznie na moim nowo otwartym blogu. Chciałabym pokazać Ci jak można zdrowo schudnąć na wiele sposobów. To Ty zdecydujesz, który z nich najbardziej Ci odpowiada, i który sam zastosujesz.

Pokażę Ci też czego nie powinieneś robić, czego unikać i na co zwracać uwagę. 

Sama stosowałam wiele różnych diet i ćwiczeń całkiem niedawno i wiem jak ciężko jest schudnąć. Najważniejsza w tym wszystkim jest dobra motywacja. Moją było zwrócenie na siebie większej uwagi chłopaka. Chciałam mieć dla niego bardziej atrakcyjna sylwetkę. 

Stosowałam multum diet odchudzających, tabletek, herbatek i ćwiczeń. Niestety bez większego efektu. Jeżeli już udało mi się coś schudnąć, to nie na długo. Bardzo szybko pojawiał się efekt jojo. Prawdą jednak było to, co moja mama zawsze mi powtarzała: "Im częściej się odchudzasz, tym częściej tyjesz". Coś w tym chyba jednak jest.

Dlatego też musiałam schudnąć raz na zawsze. Wzięłam się ostro za siebie i w końcu mi się to udało. W końcu osiągnęłam swój cel. Było czasem ciężko, ale niczego nie żałuję. Warto było trochę się pomęczyć.

Mam nadzieję, że Tobie też uda się osiągnąć swój cel. Z całego serca Ci tego życzę. Mam też nadzieję, że trochę Ci w tym pomogę. Chcę przyczynić się do Twojego sukcesu. Razem z tobą chudnąć i cieszyć się z tego.

Jeżeli naprawdę chcesz schudnąć bez efekty jojo, zacznij od motywacji. Znajdź dla siebie naprawdę dobry powód, dla którego chcesz schudnąć. Bez tego nic nie osiągniesz.

Jeśli chcesz mojej porady jak zdrowo schudnąć bez efektu jojo, czytaj proszę wszystkie moje posty, a dużo możesz się z nich dowiedzieć ciekawych i przydatnych rzeczy na temat zdrowego odchudzania.

Dziękuję Ci za przeczytanie mojego pierwszego posta i obiecuję, że już niedługo pojawią się tu nowe o tym, jak możesz zdrowo schudnąć bez efektu jojo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz