sobota, 10 sierpnia 2013

Odchudzająca dieta turbo Brzuch Stop

Odchudzająca dieta turbo Brzuch Stop


Jedną z diet odchudzających jakie w swoim życiu zastosowałam, i którą szczerze polecam jest dieta Brzuch Stop.

Opiera się ona głównie na wyeliminowaniu złych nawyków żywieniowych i życiowych, takich jak jedzenie po godzinie 18-tej, wylegiwanie się w łóżku czy palenie papierosów.

Gdy zakupywałam tę dietę, nie byłam do końca pewna czy dokonałam dobrego wyboru, ale zawsze miałam tą pewność, że mogę prosić o zwrot zainwestowanych przeze mnie pieniędzy. Dlatego postanowiłam spróbować. 

Ku mojemu zdziwieniu wcale nie musiałam ważyć swoich posiłków ani liczyć żadnych kalorii, tak jak zakładałam na początku. Żadnych tabletek odchudzających czy też herbatek. Żadnego efektu jojo i prawie zero wysiłku fizycznego. Pomyślałam "dieta cud, to zbyt piękne żeby było prawdziwe". Ale postanowiłam spróbować. Co mi w końcu szkodziło.

Mogłam jeść co chcę. Musiałam jedynie stosować się do pewnych zasad. Na szczęście nie było ich zbyt wiele i nie były one trudne do utrzymania.

Zero fast-foodów i posiłków w restauracjach. Żaden problem, tam i tak jest za drogo. Zero podjadania po godzinie 18-tej. Z tym już było u mnie trochę gorzej. Zazwyczaj siedzę do późna i ciężko jest mi pracować z pustym żołądkiem. 

Zadałam sobie pytanie: "Wolisz schudnąć i zwracać na siebie większą uwagę mężczyzn? Czy też wolisz męczyć się dalej z wielkim brzuchem i dalej być sama jak palec?". Odpowiedź była natychmiastowa. "Nie pozwolę na to. Nie chcę do końca życia być sama. Nie zasłużyłam na to. Dam sobie radę." I tak zakończyłam podjadanie po 18-tej.

Owszem, czasem było ciężko, ale radziłam sobie z tym. Jak byłam głodna, to zamiast zaglądać do lodówki, wypijałam szklankę wody niegazowanej. Na jakiś czas mi wystarczało. Nie czułam głodu i mogłam spokojnie pracować. 

Musiałam też zacząć się ruszać, siedzący tryb życia nie sprzyjał mojemu odchudzaniu się. Jako, że nie byłam wielką fanką codziennych porannych ćwiczeń, postanowiłam, że chociaż te trzy dni w tygodniu poświęcę na troszkę ruchu.

Zaczęłam jeździć na rowerze. Do tej pory uwielbiam wycieczki rowerowe po lasach. Zawsze biorę ze sobą kogoś do towarzystwa, żeby móc sobie przy okazji poplotkować i odprężyć się. Połączyłam przyjemne z pożytecznym.

Jeżeli Ty nie lubisz jeździć rowerem, wybierz dla siebie coś co lubisz. Pływanie czy skakanie na skakance jest równie dobrą formą na schudnięcie.

Zaczęłam stosować się do tych zasad. Unikałam potraw, które były wymienione na załączonej liście i jadłam te, które były zalecane. Miałam duży wybór, więc jadłam to co chciałam.

Posiłki układałam sobie tak jak zalecali, 4 do 5-ciu razy dziennie. Codziennie o tej samej porze.

Efekt mojej diety zauważyłam już po tygodniu. Schudłam 2kg, brzuszek troszkę zmalał. Cieszyłam się z tego i ani myślałam żeby przestać. Po miesiącu stosowania tej diety schudłam 10kg i byłam coraz bliżej upragnionej wagi.

Po cichu nazywałam tę dietę odchudzającą dietą turbo. Zadziwiające było to, że rzeczywiście po zastosowaniu tej diety nie było żadnego efektu jojo, czego jak wiadomo nikt by nie chciał.

Jedyną wadą tej diety odchudzającej było to, że lista produktów, jakie mogłam spożywać, była ograniczona tylko do tych najbardziej popularnych produktów. Musiałam więc zrezygnować z niektórych składników, które uwielbiam, ale było warto.

Naprawdę byłam z tej diety zadowolona. Nawet dzisiaj, gdy zdarzy się tak, że maminy obiadki wygrają ze mną i nieco przytyję, stosuję tę dietę na nowo, by z powrotem wrócić do niższej, lepszej wagi.

Szczerze polecam Ci tę dietę odchudzającą do wypróbowania. To jeden z najlepszych sposobów jak schudnąć 10 kg szybko i skutecznie bez efektów jojo.

Jeszcze kilka lat temu tę niezwykłą metodę na schudnięcie można było zdobyć jedynie poprzez dokonanie zakupu na stronie autorki diety, a teraz jest już dostępna w internecie.

Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej o niebywałej diecie odchudzającej, zajrzyj tutaj. Obiecuję, że nie pożałujesz gdy wypróbujesz tę metodę.

Więcej postów na temat tego jak zdrowo schudnąć już niebawem :*

1 komentarz:

  1. Hej, mam pytanie, czytałam na Twoim blogu o diecie "brzuch stop", którą można było kiedyś kupić przez internet za bodajże 39 zł, i mam do Ciebie taką prośbę, czy dałoby radę jakbyś mi wysłała listę produktów, które można spożywać?
    Gdyż ja kupiłam ją, ale mi się to gdzieś zapodziało...

    OdpowiedzUsuń